Bc. Eva Muchová

„POJĎME SPOLEČNĚ MĚNIT LIDEM KOLEM NÁS ŽIVOTY K LEPŠÍMU!“

žít vysněný život?
Můžeš. Podívej se na video!
1
Úvodní schůzka
U šálku dobré kávy si popovídáme nejprve o našich vzájemných očekáváních a lépe se poznáme.
Důvěra je pro mě v mé profesi tou nejdůležitější esencí. Ctím pravidlo, že pokud si nesedneme na první schůzce, pravděpodobně by nám dlouhodobá spolupráce stejně nepřinesla to, co od ní oboustranně očekáváme.
Proto je pro mne velmi důležité, abychom už z prvního setkání měli vzájemně dobrý pocit.
Nejprve si rozebereme Vaši aktuální životní a finanční situaci. Pobavíme se o tom, co  by Vám měla naše spolupráce přinést a jaká od ní máte očekávání.
O tom, čeho byste chtěli do budoucna dosáhnout. Bude mě zajímat, co je pro Vás v životě opravdu důležité a proč. Podrobně se podíváme na Vaše cíle a plány do budoucna a možná budete sami překvapeni, kolik jich máte!
Finanční plán
Celé řešení ve srozumitelné a přehledné formě na jednom místě.
Na základě Vašeho zadání z úvodní schůzky a dalších podkladů pro Vás vypracuji na míru FINANČNÍ PLÁN. Ten si následně představíme na naší druhé schůzce
Díky tomu, že spolupracuji se všemi významnými finančními institucemi a zároveň využívám při své práci nejmodernějších technologií, budete mít celé řešení ve srozumitelné a přehledné formě na jednom místě.
Šetříte tak svůj čas i peníze, které můžete investovat raději do toho, co Vás opravdu baví 🙂

Výsledné řešení případně upravíme dle Vašich individuálních požadavků a pustíme se do jeho realizace. Ani tady Vás nezatěžuji zbytečnou administrativou. Většinu Vašich požadavků jsem schopna vyřešit pohodlně online z domova a elektronicky. 
2
3
Průběžné vyhodnocování
Následně 1x ročně nebo dle potřeby i častěji vyhodnotíme situaci a případné změny zapracujeme do stávajícího plánu tak, aby byl stále aktuální.
Sjednáním smluv naše spolupráce nekončí, ale naopak teprve začíná. Servisní schůzky pak dle domluvy mohou probíhat buďto u mě v kanceláři a nebo online.

A jak často je taková servisní schůzka vlastně potřeba? Univerzální odpověď asi neexistuje. Ale je dobré se s finančním poradcem potkat vždy, když se u Vás něco změní.
Například změna výše měsíčního příjmu, změna výdajů, narození dítěte, stěhování, rozvod, svatba či dědické řízení. A velmi často bývá impulsem také okamžik, kdy chcete řešit nějaký Váš cíl – například koupi automobilu či nemovitosti a nebo naopak potřebujete pomoci ve chvíli, kdy se ve Vašem životě něco zkomplikuje – typicky řešení pojistné události.

Ideální servisní interval by pak měl být alespoň 1x za rok, kdy je ten správný čas, abychom společně vyhodnotili to, jak se Vám daří plnit Váš finanční plán a jakou cestu jsme již společně ušli.
Důvěra a férový vztah
Proto při tvorbě finančního plánu pro mé klienty vždy přemýšlím tak, jako bych ho dělala sama pro sebe.
Velmi dobře si uvědomuji, jak je důvěra křehká. Jak dlouho trvá, než ji člověk získá a jak rychle ji může ztratit. Proto při tvorbě finančního plánu pro mé klienty vždy přemýšlím tak, jako bych ho dělala sama pro sebe.

PROČ? Protože na dobrém jménu mi opravdu záleží. Protože Vám jednorázově neprodám produkt a už mě nikdy neuvidíte, tak jako to často bývá v bance nebo pojišťovně. Ale uvidíme se za rok, dva, pět nebo deset let. A já chci každý rok mít jistotu, že jsou s mými službami klienti maximálně spokojení. Protože jedině tak vím, že ať už mým klientům zavolá v budoucnu kdokoli, mohou jeho nabídku s díky v klidu odmítnout, protože ví, že mají mě!
Obchod vnímám jako férový vztah. Jako čisté a transparentní partnerství, kde není vítěz ani poražený. Kde se cítí dobře obě dvě strany a mohou růst ne na úkor toho druhého, ale společně!“
4